Najnowsza płyta


 

Na tej stronie sukcesywnie będę umieszczał utwory z najnowszej płyty. Poniżej zaś znajdziecie kilka starszych kawałków, którymi z chęcią się z Wami podzielę.

 

 

W Co Wierzysz?

"W Co Wierzysz?" to trzeci singiel promujący solowe wydawnictwo Hz'a, które ukaże się w pierwszej połowie 2017 roku niezależnym nakładem. Proste, nietypowe wideo oraz bit do utworu stworzył Hz. Całość zarejestrowano w 323 Studio k. Białegostoku pod okiem Pawła "Dukato" Czaczkowskiego, który odpowiada również za mix i mastering utworu.

"W Co Wierzysz?" to mroczny numer na minimalistycznym bicie, poruszający kwestie zaniku wartości duchowych na rzecz materializmu i konsumpcjonizmu. Gdzie wśród nich umieścił(a)byś siebie? W co wierzysz? To główne pytanie utworu, który problem określenia się w rzeczywistości pozostawia otwartym.

 

Jak podoba się Wam pomysł na teledysk?


 

 

 

Mimesis

"Mimesis" to drugi singiel promujący solowe wydawnictwo Hz'a, które ukaże się w pierwszej połowie 2017 roku niezależnym nakładem. Utwór odsłania spokojniejszą stronę płyty, poruszając przede wszystkim zagadnienie zaniku autorytetów w obecnym świecie. Całość zarejestrowano w 323 Studio k. Białegostoku, pod okiem Pawła "Dukato" Czaczkowskiego, który odpowiada również za mix i mastering utworu.


 

 

 

Tańcząc w Ciemnościach

"Tańcząc w Ciemnościach" to pierwszy singiel promujący solowe wydawnictwo Hz'a, które ukaże się w pierwszej połowie 2017 roku niezależnym nakładem. Za video do utworu odpowiada Fris. Ujęcia nakręcono przy współpracy z Kolektywem Artystycznym FREAKUS z Białegostoku. Bit do utworu stworzył Hz. Całość zarejestrowano w 323 Studio k. Białegostoku, pod okiem Pawła "Dukato" Czaczkowskiego, który odpowiada również za mix i mastering utworu.


Wcześniejsze nagrywki


Hz – Skrajnie [Sie7em EP]

Kawałek pochodzi z solowej EP "Sie7em". Całość oparto na klasycznych, samplowanych brzmieniach. Poza jednym bitem, wszystkie wyprodukowałem sam. Tematyka albumu oparta była na Siedmiu Grzechach Głównych.

 

"Skrajnie" jest numerem chyba najbardziej oddającym sytuację życiową i moją tożsamość w okresie 2011-2013. Był to czas destrukcyjny, choć - jak to bywa w sztuce - płodny, jeżeli chodzi o szczere, pesymistyczne teksty. Dobrze, że się skończył.

 

 


 

Sie7em EP – 2014

"Sie7em" to mój siódmy, undergroundowy album. Całość zarejestrowano w latach 2012-2014 w Proforma Studio w Białymstoku. Mixem zajął się Blaze, większość wyprodukowałem sam, gościnnie pojawiają się w utworach: Blaze, Maxim i Adachu.

 

Krótki album "Sie7em" oparty został o interpretację Siedmiu Grzechów Głównych.

 

 


 

Nie pasuję tu – FRESH SHOT #4

One shot nagrany w 2014 roku, pochodzący z projektu Still Fresh Music zainicjowanego w 2013 roku, za czasów Proforma Studio Białystok, gdy współpracowałem z Blazem. Inicjatywa miała potencjał, ale podobnie jak szybko została stworzona, tak szybko się rozpadła. Szkoda. W każdym razie pozostało mi fajne wspomnienie w postaci "Nie pasuję tu", o którym sam wówczas napisałem, że powstał w oparciu o wrażenie, że świat idzie do przodu (w dobrym kierunku?), a ja ideałami i przekonaniami żyje co najmniej z 10 lat wstecz.
Hm... Zmieniłem się mocno od tamtego czasu, zmieniło się moje życie, ale wieeele tego, o czym tu nawijam, jest wciąż aktualne. 🙂


 

STILL FRESH MUSIC

Still Fresh Music było projektem, który współtworzyłem wraz z białostockimi aktywistami, związanymi z kulturą hip hop: Blazem, Maximem, Adachem, Maxem Kolo, Benzem, Oztrym, Komą, Frisem, Szugim, Cimurem, DJ Skruszem, Frizem, Joshuą. Potencjał był, coś nie pykło i się posypało. Do sieci udało się nam wypuścić mixtape, a do każdego numeru nakręcono one shot.

 

PS. Ale tu byłem spuchnięty... 😉


 

Miejski Szum EP – 2010

"Miejski Szum EP" z 2010 roku to konceptualny album - hołd dla Białegostoku, gdzie każdy kawałek traktuje o miejskiej rzeczywistości i jest interpretacją różnych zjawisk, które się w niej pojawiają.

Mam straszny sentyment do tej płyty. Szkoda, że nagrałem ją w tamtych czasach w warunkach domowych, na bitach z Fast Trackera i w jakości pozostawiającej wiele do życzenia, bo myślę, że miała potencjał, by wydać ją na fizyku i puścić w świat.